• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98017 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 08 Lip 2014, 09:45:57
Odpowiedź #195

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wejście w eindowsowe 64 bity jest chyba takim krokiem, a mając na pokładzie grupę ludzi nie mogą pozwolić sobie na marnowanie potencjału kilku z nich by wprowadzić jednolity update, tym bardziej że cuda jak CUDA są zależne od rozwoju tego nieszczęsnego Unity...reasumując, Squad to niejednolita grupa ludzi i patche siłą rzeczy będą rozwijały grę w wielu kierunkach. Pomaga to także zachować spójność. Co do części się zgadzam - nie ma szans by Squad dogonił różnorodne idee moderów - od B9 do KAS, od Smoke Industries do TAC Life Suppprt. Oni moglibyssię skupić na kompletowaniu systemów nauki, kariery, pieniędzy, eksploracji i poziomu trudności. Mam nadzieję że pierwsze oznaki tego ostatniego zobaczymy w 0.24.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 09 Lip 2014, 11:42:08
Odpowiedź #196

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowy tydzień daje nam nowy devnote. Tak jak ostatnio napiszę od myślników najważniejsze rzeczy.

-Ukończone pracę nad animacjami w 0.24.

-Eksperymenty. Znowu.

-Coś wspomniane o walucie. Czyżby wynagrodzenie za kontrakty?

-Naprawianie bugów. Znowu.

-Prace nad gameplayem/trailerem/przeglądem nowej wersji.

-Łatanie błędów związanych z nowym oknem gui, którego rozmiar można zmienić za pomocą myszy.

-Przygotowania do wypuszczenia nowej wersji nazwanej "First Contract" po naszemu "Pierwsze zlecenia/kontrakty/zadania"

-Na reddicie pojawił się profil Buzza Aldrina, drugiego człowieka chodzącego po Księżycu. Możecie zapytać go o co tylko chcecie.

-Ponownie eksperymenty.

-Prace nad "First Contract FAQ", czyli "poradnikiem" do nowej wersji, który objaśni co i jak.

-Poprawki, cytując po przetłumaczeniu "wszystko co może być zmierzone, może być poprawione". Innymi słowy, silniki będące teraz OP za kilka tygodni przestaną takie być, a te który były za słabe, zostaną poprawione.

-Prace nad częściami lotniczymi. Chodzi tutaj o zbiorniki Mk 1, 2, 3 czyli standardowymi zbiornikami na paliwo lotnicze. Osobiście liczę na przejściówkę między zbiornikami lotniczymi ( rozgałęziacz) a rakietowymi, oraz inne rozmiary zbiornika Mk 3 ( ten największy lotniczy)

-Prace nad dźwiękami.

Z każdym dniem jesteśmy coraz bliżej nowej wersji, może wyrobią się przed końcem lipca. Po prawdzie to od ponad pół roku czekamy na pełnoprawny update.


« Ostatnia zmiana: Śro, 09 Lip 2014, 12:29:21 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #196 dnia: Śro, 09 Lip 2014, 11:42:08 »

Śro, 09 Lip 2014, 12:15:33
Odpowiedź #197

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie wszystko - jeden z devow pracuje nad dźwiękami. Wbrew pozorom odgłosy wysuwania mechanizmow, silnikow elektrycznych itd. Dadzą dużo życia do gry. Jeśli zostaną zaimplementowane ofc.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 09 Lip 2014, 12:28:55
Odpowiedź #198

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzięki, dorzucam do listy. Musiałem to przeoczyć.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #198 dnia: Śro, 09 Lip 2014, 12:28:55 »

Śro, 09 Lip 2014, 23:21:10
Odpowiedź #199

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Również chciałbym wkońcu wielordzeniowość i obsługe takich technologi jak np. CUDA. Nie wiem czy to wina twórców Unity czy Squad'u, ale któraś ze stron mogłaby się wziąc za to. Szkoda, że w dobie 8rdzeniowych procków, taka gra jak KSP nie potrafi ich wykorzystać. Niewykorzystywane zasoby to zmarnowane zasoby.

Czw, 10 Lip 2014, 21:43:57
Odpowiedź #200

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Na blogu KSP pojawiła się oficjalna zapowiedź nowej wersji. Zawiera ona najważniejsze nowinki, a oto one przetłumaczone przeze mnie:

- Kontrakty
Centrum Kontroli Lotów pozwoli nam kolekcjonować Naukę na nowe technologię, Pieniądze na nowe części oraz Reputację, najpewniej im więcej będziemy posiadali punktów Reputacji, tym więcej spółek będzie nam zlecało kontrakty.

- Budżet
Dzięki wykonywaniu lub nie, kontraktów będziemy zarabiali, lub nie, Pieniądze i punkty Reputacji. Jak pisałem wyżej. Więcej pieniędzy = więcej części, więcej reputacji = lepsze kontrakty. I odwrotnie, mniej reputacji = mniej lukratywne kontrakty, mniej pieniędzy = mniej części.

- Odzyskiwanie pojazdów
Zdziwicie się pewnie czemu to się tu pojawiło. Przecież to już jest powiecie. Wprowadzone zostały do tego zmiany. Odzyskując pojazd, odzyskamy punkty nauki oraz pewną ilość zasobów (paliwa, monometylohydrazyny itp. ) oraz pieniędzy, które nas ten pojazd kosztował. Dodatkowo panel odzyskiwania pojazdów będzie zawierał informację nt. odzyskanych części oraz członkach załogi.

- Nowy interface
Poprawiony interface, pozwalający przełączać się między zasobami, pieniędzmi oraz kontraktami. Dodatkowo jest przyjazny dla moderów. (Coś jak Toolbar - dop. własny )

- Nowy silnik na monometylohydrazynę (paliwo RCS - dop. własny) oraz dysza RCS na paliwo rakietowe
Nowy silnik 0-10 będzie miał możliwość regulacji ciągu, lecz będzie zasilany monometylohydrazyną, natomiast Silnik Vernier będzie dyszą RCS napędzaną paliwem ciekłym i utleniaczem. (Dla tych co widzieli startujący pocisk Atlas, ten mały dym po bokach był wytwarzany przez silnik Vernier - dop. własny

- Poprawiony wygląd drzewka badań
Zaktualizowany drzewko badań, dodając nowe sekcje oraz części, które pomogą przejść przez drzewko łatwiej. (Jakby to teraz było trudne - dop. własny Ponadto drzewko zapewnia teraz bardziej logiczny postęp.

- Nowe zastosowanie dla modułu Nacelle (Chodzi o Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - dop. własny)
Nowe zastosowanie dla modułu Nacelle. Stały się one połączeniem zbiornika z paliwem oraz wlotu powietrza, co sprawi, że będą użyteczniejsze podczas budowania samolotów.

Oto są. Najważniejsze zmiany 0.24. Oto link do oryginalnego postu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Jeśli znajdziecie coś, co pominąłem dajcie znać. Dopiszę do listy. Tak czy siak, pozostaje nam tylko czekać na więcej wiadomości. Niedługo, tydzień, góra 2, gdy zostaną zakończone testy nowej wersji, rozpoczną się streamy z niej na oficjalnym kanale KSP na Twitchu oraz pojawią się filmy na kanałach grupy medialnej, tj. Scotta Manleya, HOCGaminga, Danny'ego, SolarGamera oraz innych. Pozostaje tylko czekać.
« Ostatnia zmiana: Nie, 13 Lip 2014, 21:30:00 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #200 dnia: Czw, 10 Lip 2014, 21:43:57 »

Pią, 11 Lip 2014, 00:45:40
Odpowiedź #201

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
0.24 Tuż tuż, może jeszcze tydzień lub 2, nie mogę się doczekać :>

Pią, 11 Lip 2014, 08:55:48
Odpowiedź #202

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Za ile wyjdzie nowa wersja to tylko moje przypuszczenia, ale wszystko wskazuje na to, że otrzymamy ja przed końcem lipca.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #202 dnia: Pią, 11 Lip 2014, 08:55:48 »

Sob, 12 Lip 2014, 10:25:09
Odpowiedź #203

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Szczerze mówiąc w ogóle mi się nie spieszy do tego update. Nie zawiera absolutnie nic co by mnie interesowało. Może poza przejściem na 64 bity, które być może, chociaż to nic pewnego, poprawi nieco optymalizację.

Sob, 12 Lip 2014, 10:25:40
Odpowiedź #204

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
A oto i nasz pierwszy film z 0.24. Jest to gameplay przedstawiający najważniejsze zmiany.


Dla znających angielski słabiej:

-Nowy toolbar. Pasek na górze oznacza w kolejności: pieniądze, reputację i punkty nauki.

-Kontrakty będą miały stopnie trudności. Oznacza to, że im trudniejszy kontrakt tym większy zysk on nam przyniesie.

-Podczas budowania rakiet będziemy ograniczeni naszym budżetem. WRESZCIE!

-Poprawienie tabeli zasobów. Mamy dostęp do, w kolejności: zasobów naszej spółki, zasobów rakiety, warunków kontraktu oraz wiadomości, czy kontrakt został wykonany czy też nie.

-Podczas odzyskiwania statku odzyskujemy punkty nauki, część wartości użytych elementów oraz załogę.

-Oraz co najciekawsze. Wszystko działo się na 64 bitowej wersji KSP.

Jak widać nowa wersja ukaże się naprawdę niedługo. Pozostaje tylko czekać.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #204 dnia: Sob, 12 Lip 2014, 10:25:40 »

Sob, 12 Lip 2014, 11:11:41
Odpowiedź #205

Offline tatadoor

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Symulacja z ekonomią, bardzo mi się to podoba.
Jak dla mnie dobra droga rozwojowa.

Sob, 12 Lip 2014, 12:10:42
Odpowiedź #206

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
wreszcie kariera będzie miała większy sens, nie będzie można zwiedzić całego układu kerbolskiego jednym lotem, bo będzie zwyczajnie za drogi. tylko ciekawi mnie co będzie z F5 i cofaniem lotu do VAB albo do startu, na przykład lecisz na dune wysłać łazik, łazik się rozbił tracisz całe fundusze i sporo reputacji... NIE cofnę sobie do startu

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #206 dnia: Sob, 12 Lip 2014, 12:10:42 »

Sob, 12 Lip 2014, 22:11:24
Odpowiedź #207

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No nareszcie ograniczony budżet i wracanie kasy za powrót części statku. Marzyłem o tym odkąd wszedł tryb kariery, który teraz wieje trochę nudą. Czekam z niecierpliwością.

Sob, 12 Lip 2014, 22:15:31
Odpowiedź #208

Offline Rogovic

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W skrócie: Zamiast lecieć gdzie chcemy polecimy gdzie nam każą, zamiast nauki dostaniemy za misje jeszcze kasę i reputacje, poprawili dwie części, dwa nowe pewnie mało-użyteczne silniki, wersja 64bity.
Ten update powinni oznaczyć 0.23.6 Tak mało chyba jeszcze nigdy nie dostaliśmy. Mam nadzieje że chociaż zoptymalizowali co-nieco grę ;)
Ja wyobrażałem sobie karierę z surowcami i dowolnością eksploracji układu. Teraz powieje liniowością, chyba że ilość misji jest tak ogromna że nigdy nie trafie dwa razy na taką samą :)
« Ostatnia zmiana: Sob, 12 Lip 2014, 22:20:00 wysłana przez Rogovic »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #208 dnia: Sob, 12 Lip 2014, 22:15:31 »

Sob, 12 Lip 2014, 23:03:04
Odpowiedź #209

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
nie polecimy gdzie nam każą, polecimy gdzieś gdzie jest duża ilość nauki tak samo jak teraz tylko teraz będziemy się starać lecieć tam gdzie jest dużo nauki ale jednoczenie będziemy musieli zdobywać hajs i znaleźć miejsce w którym zdobędziemy i naukę i hajs z kontraktów. Ale to moja opinia i wszystkiego dowiemy się jak wyjdzie update