Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123945 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 24 Lut 2015, 16:48:10
Odpowiedź #150

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ja pierniczę, nie mowie że masz analizować każdy felieton i wtorkowy raport, ale URWAŁ NAĆ, wszystko o czym rozważasz zostało wyjaśnione już tygodnie temu, kurna. Obgadane w tym temacie pokrótce jeśli nie rozumiesz angielskiego na poziomie początkującego =_=
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 24 Lut 2015, 17:16:19
Odpowiedź #151

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
I jeszcze jakby ktoś nie zrobił na ten temat filmu i go tu podesłał w temacie  :<

Wysłane gołębiem pocztowym firmy Tapatalk


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #151 dnia: Wto, 24 Lut 2015, 17:16:19 »

Wto, 24 Lut 2015, 17:47:44
Odpowiedź #152

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Cytuj
Will post a little something on the subreddit tomorrow about a cool partnership we got. Taking some stuff to a different dimension.
Wygląda na to, że SQUAD ma jakieś partnerstwo...

Wto, 24 Lut 2015, 18:05:38
Odpowiedź #153

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Rany, skąd u was taka zawiść? Umknęła mi jedna czy dwie strony tego tematu(nie chce mi się go czytać w całości), a tu zaraz zlatują się użytkownicy z chęcią mordu. A co do ciebie Moskit, to nie, twój filmik nic nie mówił konkretnego na temat nowej aerodynamiki, wiem, bo oglądałem go dwa razy - mówiłeś tylko, że aktualna jest do niczego i będzie wprowadzona nowa, napomknąłeś też, że jeżeli jakiś obiekt jest w ładowni, to stara aerodynamika go traktuje jakby był na zewnątrz, a nowa będzie lepsza, na żadne moje rozważanie twój filmik nie odpowiedział  ;) Następnym razem panowie, zamiast z chęcią mordu rzucać się na kogoś, komu coś umknęło, to byście zachowali się jak ludzie i pokazali odpowiedź na pytania, teraz już nie trzeba, zebrałem się w sobie i przejrzałem temat od początku i w jednym linku znalazłem odpowiedź na moje pytania. Spokojnie, bo przez tą zawiść komuś jeszcze żyłka pęknie   :)

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #153 dnia: Wto, 24 Lut 2015, 18:05:38 »

Wto, 24 Lut 2015, 18:13:36
Odpowiedź #154

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Coś umknęło? Po prostu zignorowałeś rzeczy wałkowane kilkanaście postow wcześniej, wyczerpujący artykuł Harvestera i fakty wrzucane przeze mnie, Jacka i innych z Twittera, FB i bloga Squadu, ale tobie potrzeba jeszcze opracowania z tego. Bardzo miło że łaskawie przejrzałeś te trzy strony.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 24 Lut 2015, 18:26:53
Odpowiedź #155

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Nie śledzę tego tematu od zera. Po angielsku też nie lubię czytać(co wcale nie znaczy, że nie umiem) i unikam czytania tekstów pisanych w tym języku. Odpowiedź na moje pytanie pojawiła się w jednym linku(może więcej, ja znalazłem w jednym) i pisana po angielsku. A teraz proszę cię bardzo, wytknij mi błąd jak prostemu chłopu i pokaż mi w którym poście i na której stronie znajdę odpowiedź na wszystkie moje gdybania. Oczywiście ma to być po polsku, skoro twierdzisz, że było to wałkowane. Przejrzałem cały temat i nigdzie nie znalazłem informacji, że np. części lotnicze będą powodować opór, pokaż mi, gdzie się pojawiła taka informacja. Ma to być po polsku oczywiście, no bo twierdzisz, że było to obgadane w tym temacie i powinienem to wiedzieć nawet, jeżeli nie znam angielskiego.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #155 dnia: Wto, 24 Lut 2015, 18:26:53 »

Wto, 24 Lut 2015, 18:37:58
Odpowiedź #156

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Posty 39, 62, 107, 136 I ich okolice

@down
Google translator albo slownik i do dziela. Myslisz ze ja albo Jack mamy certyfikaty 4 z Oxfordu? A kazdego postu w ktorym sa komentarze o zawartosci artykulow nie wypunktuje, bo musialbym wrzucic kazdy
« Ostatnia zmiana: Wto, 24 Lut 2015, 19:09:45 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 24 Lut 2015, 18:53:30
Odpowiedź #157

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
#39 - miało być po polsku, no ale dobra
#62 - post mówi o możliwej integracji czegoś w rodzaju Deadly Reentry do stocka i też po angielsku, no ale niech będzie, punkt dla ciebie
#107 - nic tu nie widzę o oporze części, jest tu tylko o efektach prędkości Mach oraz i reentry, oraz o pracach nad nową aerodynamiką
#136 - tutaj też może być punkt dla ciebie, wprawdzie po angielsku, ale jest o proceduralnych owiewkach

Cóż, 50/50  ;) Mówiłeś, że nawet jeżeli nie rozumiem angielskiego na poziomie początkującym to i tak powinienem wiedzieć, jednak nie ma żadnej odpowiedzi po polsku na moje pytania, wszystko jest po angielsku co przeoczyłem przez swoją niechęć do czytania w obcym języku. Mimo wszystko proponuje skończyć tą dyskusję bez rozstrzygania racji, bo polecą warny za kłótnie.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #157 dnia: Wto, 24 Lut 2015, 18:53:30 »

Śro, 25 Lut 2015, 14:01:04
Odpowiedź #158

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Devnote.
Najważniejsze IMHO:
  • Ostatniego tygodnia skupili się na owiewkach (!)
  • Gotowa jest "proceduralna generacja mesh" (WTF? "procedural mesh generation"), którą można umieścić w edytorze i ustawić owiewki według własnego uznania
  • Dzięki podziałowi na panele możemy odłączać je indywidualnie lub w grupach, co daje pełną kontrolę nad odłączaniem owiewek
  • Mike był chory jak pies ("as sick as a dog" lol), a w lepszych momentach zajmował się efektami nagrzewania aerodynamicznego
  • Daniel cieszy się, że wszystkim się Walentyna podoba, pracuje nad animacją, ale na razie wszystko wygląda brzydko
  • Jim zajmował się Raportem Inżynieryjnym, który właśnie poszedł do testów QA.
  • Max cieszy się, bo gra ma fajną społeczność. Rozpisał się na cały akapit.
  • Ted tak bardzo zajął się testowaniem Raportu Inżynieryjnego, że aż grypy dostał, biedactwo.
  • Rogelio modelował i teksturował.

Śro, 25 Lut 2015, 14:11:15
Odpowiedź #159

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Mesh to siatka odpowiadająca za kształt obiektu i to, jak będzie reagował z fizycznymi rzeczami w grze.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #159 dnia: Śro, 25 Lut 2015, 14:11:15 »

Śro, 25 Lut 2015, 15:18:49
Odpowiedź #160

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Chłopaki ze Squad pracują, aż się pochorowali  :) Niech pracują, czekam na KSP 1.0

Sob, 28 Lut 2015, 08:37:56
Odpowiedź #161

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ta dam! Mamy zdjęcia wiertła oraz nowej mapy rozmieszczenia surowców (będziemy mieli możliwość wyboru czy chcemy paski czy kwadraty).



Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #161 dnia: Sob, 28 Lut 2015, 08:37:56 »

Sob, 28 Lut 2015, 15:09:20
Odpowiedź #162

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Niezłe te nowe części co wejdą, ale mapa surowców jest beznadziejna.Jakieś paski, kwadraty, kropki.Mogliby zrobić jak kethane prostą czytelną mapę i już.

Sob, 28 Lut 2015, 15:29:25
Odpowiedź #163

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Co jest dokładnie nieczytelnego w kwadratowej wersji? Jest równie dobra jak z Kethanu i chyba lepsza niż Karbonite.

PS: "Jakieś paski, kwadraty" to nie argument

[Post scalony: [time]Sob, 28 Lut 2015, 16:47:02[/time]]
Cytuj
Multiplayer: still very much in development, but is a looooooong endeavour. Like, to make it is fairly easy. But to make it stable and easily playable will take a long time. "Just give us time, guys", mmk?

Czyli pewnie w 1.17 będzie :D

Ciiircle of liiife...
« Ostatnia zmiana: Sob, 28 Lut 2015, 16:47:19 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #163 dnia: Sob, 28 Lut 2015, 15:29:25 »

Sob, 28 Lut 2015, 17:24:53
Odpowiedź #164

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Fajne to wiertło. Czekam też na nowe podwozie. Cóż, na multiplayer poczekamy, ale w sumie, surowce to jedyna rzecz, planowana od dawna, a jeszcze nie dodana, więc nic dziwnego, że najpierw surowce. Wersja 1.0 KSP szykuje się dobrze, gra jak narazie poziom trzyma. Moim zdaniem przydałoby się więcej planet, lecz od czego są mody  ;D