Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 05 Lut 2015, 01:08:15
Odpowiedź #105

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Czekam więc Ruszka na relacje ze spektakularnych misji i oczywiście informuj o postępach :)

Czw, 05 Lut 2015, 02:26:16
Odpowiedź #106

Offline Ruszka

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czekam więc Ruszka na relacje ze spektakularnych misji i oczywiście informuj o postępach :)

Jak znajdę czas to zacznę grać znowu, na pewno ;) Mimo iż mój poziom gry jest na żałośnie niskim poziomie, to i tak uważam, że surowców powinno być więcej, i powinny być rozsiane w różnych miejscach.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #106 dnia: Czw, 05 Lut 2015, 02:26:16 »

Pią, 06 Lut 2015, 15:38:57
Odpowiedź #107

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
W oczekiwaniu na tłumaczenie devnote, skrócę go:

-pierwsze testy aerodynamiki, póki co dobrze;

-ładownie ochronią wszystko co w nich jest, skrzydła, spadochrony,  RCS, panele słoneczne i eksperymenty nie będą działać w zamkniętych ładowniach;

-licencje KerbalEdu;

-naprawa błędów i dalsze testy aerodynamiki, stabilność oraz efekty prędkości mach i re-entry;

-nowe demo Kerbal Space Program, prace nad demem kariery;

-prace nad animacjami, prace nad żeńskimi kerbalami i 2 nowe budynki (być może poziomy);

-raporty inżynieryjne (wat?);

-dalsze prace nad aerodynamiką i systemem uzupełniania paliwa;

-bugoloty chyba już nie działają;

-nowy skafander.

Jeżeli cokolwiek pominąłem, to z góry przepraszam.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Pią, 06 Lut 2015, 19:36:04
Odpowiedź #108

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie ma na co czekać. Tłumaczeń w moim wykonaniu już nie będzie. Po prostu mi się nie chce.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #108 dnia: Pią, 06 Lut 2015, 19:36:04 »

Pią, 06 Lut 2015, 19:59:37
Odpowiedź #109

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Niezmiernie jestem ciekaw jak Squad wykona tą płeć piękną. Albo pójdzie po najmniejszej linii oporu i wrzuci nam tu tych transwestytów z kerbalizera, albo nie. Ktoś dawno temu opracował graficznie kobiety kerbalki i zrobił to po prostu moim zdaniem perfekcyjnie:



Albo czekają nas pomalowani zboczeńcy...



Jak obstawiacie? Zrobią to porządnie ze smakiem, czy będziemy grali Helgą po operacji zmiany płci?


Pią, 06 Lut 2015, 21:05:33
Odpowiedź #110

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Podobny design ale dla modelu 3D pokazali niedawno na twitterze, wiec stawiam na wariant optymistyczny.

@Diakon
Raport to nowa funkcja ktora pozwoli wstepnie okreslic wstepne wlasciwosci lotne maszyny i przypomni o zasilaniu, dyszach RCS itd.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #110 dnia: Pią, 06 Lut 2015, 21:05:33 »

Pią, 06 Lut 2015, 22:21:58
Odpowiedź #111

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Dokładnie, powinni dać wersję wygładzoną. Te z modów mnie przerażają (zwłaszcza te co miały chyba wypadek ze szminką). A raport będzie dla mnie zbawieniem - czasem zapominam podstawowych rzeczy. Do szczęścia brakuje tylko szukania części po nazwach.

Sob, 07 Lut 2015, 17:15:49
Odpowiedź #112

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Podobny design ale dla modelu 3D pokazali niedawno na twitterze, wiec stawiam na wariant optymistyczny.

@Diakon
Raport to nowa funkcja ktora pozwoli wstepnie okreslic wstepne wlasciwosci lotne maszyny i przypomni o zasilaniu, dyszach RCS itd.

Znalazłem Tweeta:

Kerbal Space Program @KerbalSpaceP  ·  26 sty
3 months ago, scarf91 correctly predicted the name of our first female Kerbal, Valentina. He also made some mockups: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Reszta obrazków to transwestyci z paczek do Texture Replacer'a
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #112 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 17:15:49 »

Sob, 07 Lut 2015, 17:30:11
Odpowiedź #113

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ano właśnie, powyżej model 3d wykonany na podstawie tego co tam wrzuciłem wcześniej. Tylko to model fanowski, a nie squadowy o ile dobrze rozumiem, więc nadal nie ma żadnej pewności czy będzie to, czy pomalowani zboczeńcy.

Sob, 07 Lut 2015, 17:39:08
Odpowiedź #114

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reszta obrazków to transwestyci z paczek do Texture Replacer'a

O wypraszam sobie, Jenny Kerman jest 100% kobietą, wygrala na nawet konkurs na najpiękniejszego astronautę tfu astronautkę.



Tamta lala z jajowatą głową może jej pozazdrościć urody i inteligencji.



Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #114 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 17:39:08 »

Sob, 07 Lut 2015, 19:18:30
Odpowiedź #115

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@2 i 3 up

Tak, o to mi chodziło, nie jest to oficjalny model. Biorąc pod uwagę fakt że jeszcze nie pokazali Valentine, świadczy dla mnie że trochę się nad nią starają. Podejrzewam że pokażą 14 lutego.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 07 Lut 2015, 19:39:02
Odpowiedź #116

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Odbiegając. Okazuje się, że będzie możliwość przełączania się pomiędzy "trybami" modelu aerodynamiki. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #116 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 19:39:02 »

Sob, 07 Lut 2015, 20:22:09
Odpowiedź #117

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
To nie jest potwierdzone. Istnieje taka możliwość, ale będzie się ona mocno gryzła z nowymi statystykami części i finalnie może jej nie być, albo może funkcjonować jako martwa linia gdzieś w configu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 07 Lut 2015, 20:58:26
Odpowiedź #118

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #118 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 20:58:26 »

Wto, 10 Lut 2015, 22:34:01
Odpowiedź #119

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

*dla nieogarniętych - inżynierowie będą w stanie policzyć deltaV danego pojazdu.