Ogólne > Aktualności

KSP 1.0 (stary temat)

(1/79) > >>

JackRyanPL:
Gdzieś trzeba trzymać devnote. Gdzieś trzeba gdybać. Wiem, dopiero co wyszła 0.90, ale musimy mieć miejsce do głębokich rozmyślań na temat tego, czego Squad nie doda do przyszłej wersji.



Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.
Kerbalskie Wiadomości - 17/12/2014 - Edycja “Po raz ostatni w 2014 roku”
Celebrowaliśmy start wersji beta na firmowym przyjęciu. Świętujcie z nami podnosząc szklankę i wznosząc toast za udany 2014 rok. Dzięki za granie oraz bycie najlepszą społecznością jaka istnieje. Do zobaczenia w styczniu!


Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moskit:
Osobiście chciałbym, aby dalej popracowali nad systemem rozbudowy budynków, ponieważ 3 poziomy to zdecydowanie za mało dla wielu z tych przybytków. Chciałbym po prostu, aby nie było takiego skoku, że rozbudujemy do drugiego poziomu VAB i nagle zamiast z 30 części możemy korzystać z 220 czy jakoś tak. A następnym poziom oferuje już nieograniczoną ich liczbę. Niekoniecznie do tego potrzeba dodawać nowe wersje budowli. Mi by wystarczyły nawet 'półpoziomy', czyli bydunek zostaje ten sam, a zmienia się tylko sprzęt na nowocześniejszy.  8)

No i przydałoby się, aby także dopracowali sekcję lotniczą Mk3 oraz dodali brakujące kokpity.  >:(

Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

baalnamib:
O ho. Progress. Żadnego hotfixa! ;)

@Moskit
Już ktoś pisał, nie wiem czy w wątku o 0.90 czy na czacie, że Squad posłuchał niesłusznego hate'u na stodoły i campingi i wywalił go.

Drangir:
Więcej poziomów budynków to jest to, nawet bez wizualnego skoku (budynki mogłyby się "czyścić" czy otrzymywać jakieś małe dodatki, jeśli już trzeba). Trzy poziomy dla VAB i płyty startowej to już jest mało, nauka i centrum astronautów też mogłoby mieć więcej.

wbielak:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

--- Koniec cytatu ---

Ja zwłaszcza chciał bym opcji sprzedawania wydobytych surowców.
Przy podniesionym ekonomicznie poziomie trudności mam spore problemy finansowe a wydobycie świetnie by się sprawdziło jako finansowanie pojechanych projektów.
Marzą mi się też kontrakty typu bbicie rekordów zależne od poziomu trudności i ze spadającą nagrodą (typu rekord prędkości w atmosferze, rekord wysokości statku max 20 części i czym dłużej mamy otwarty kontrakt tym niższa nagroda a czym wyższy poziom tym wyższa granica do pobicia)

Po cichu liczyłem tez na większy nacisk na pojazdy bezzałogowe i misje inspirowane historycznymi w kontraktach.
Wysłanie satelity przed wysłaniem kerbala, wysłanie sondy deep space, wysłanie "łunochoda"
Zastanawiam się też na ile problematyczne było by chwilowe tworzenie statków na orbicie tak żeby zrobić misję sojuz-apollo
W wyższych poziomach trudności widział bym też systemy podtrzymywania życia i remoteTech ale to marzenia....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej