Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 69528 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 17 Gru 2014, 07:59:44

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Gdzieś trzeba trzymać devnote. Gdzieś trzeba gdybać. Wiem, dopiero co wyszła 0.90, ale musimy mieć miejsce do głębokich rozmyślań na temat tego, czego Squad nie doda do przyszłej wersji.




Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.

Kerbalskie Wiadomości - 17/12/2014 - Edycja “Po raz ostatni w 2014 roku”

Celebrowaliśmy start wersji beta na firmowym przyjęciu. Świętujcie z nami podnosząc szklankę i wznosząc toast za udany 2014 rok. Dzięki za granie oraz bycie najlepszą społecznością jaka istnieje. Do zobaczenia w styczniu!



Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 04 Cze 2015, 02:54:12 wysłana przez Raynus »

Śro, 17 Gru 2014, 08:43:15
Odpowiedź #1

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 186
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Osobiście chciałbym, aby dalej popracowali nad systemem rozbudowy budynków, ponieważ 3 poziomy to zdecydowanie za mało dla wielu z tych przybytków. Chciałbym po prostu, aby nie było takiego skoku, że rozbudujemy do drugiego poziomu VAB i nagle zamiast z 30 części możemy korzystać z 220 czy jakoś tak. A następnym poziom oferuje już nieograniczoną ich liczbę. Niekoniecznie do tego potrzeba dodawać nowe wersje budowli. Mi by wystarczyły nawet 'półpoziomy', czyli bydunek zostaje ten sam, a zmienia się tylko sprzęt na nowocześniejszy.  8)

No i przydałoby się, aby także dopracowali sekcję lotniczą Mk3 oraz dodali brakujące kokpity.  >:(

Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 08:43:15 »

Śro, 17 Gru 2014, 09:42:05
Odpowiedź #2

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
O ho. Progress. Żadnego hotfixa! ;)

@Moskit
Już ktoś pisał, nie wiem czy w wątku o 0.90 czy na czacie, że Squad posłuchał niesłusznego hate'u na stodoły i campingi i wywalił go.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 17 Gru 2014, 10:03:32
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Więcej poziomów budynków to jest to, nawet bez wizualnego skoku (budynki mogłyby się "czyścić" czy otrzymywać jakieś małe dodatki, jeśli już trzeba). Trzy poziomy dla VAB i płyty startowej to już jest mało, nauka i centrum astronautów też mogłoby mieć więcej.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 10:03:32 »

Śro, 17 Gru 2014, 10:52:53
Odpowiedź #4

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

Ja zwłaszcza chciał bym opcji sprzedawania wydobytych surowców.
Przy podniesionym ekonomicznie poziomie trudności mam spore problemy finansowe a wydobycie świetnie by się sprawdziło jako finansowanie pojechanych projektów.
Marzą mi się też kontrakty typu bbicie rekordów zależne od poziomu trudności i ze spadającą nagrodą (typu rekord prędkości w atmosferze, rekord wysokości statku max 20 części i czym dłużej mamy otwarty kontrakt tym niższa nagroda a czym wyższy poziom tym wyższa granica do pobicia)

Po cichu liczyłem tez na większy nacisk na pojazdy bezzałogowe i misje inspirowane historycznymi w kontraktach.
Wysłanie satelity przed wysłaniem kerbala, wysłanie sondy deep space, wysłanie "łunochoda"
Zastanawiam się też na ile problematyczne było by chwilowe tworzenie statków na orbicie tak żeby zrobić misję sojuz-apollo
W wyższych poziomach trudności widział bym też systemy podtrzymywania życia i remoteTech ale to marzenia....


Śro, 17 Gru 2014, 11:26:19
Odpowiedź #5

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wstrzymajcie się z tym co byście widzieli w grze - lista rzeczy jest już zaplanowana. Surowce i aerodynamika są potwierdzone, ale odtwórstwo historyczne czy zmiany mechaniki sond tam nie ma. Trzymajcie się faktów, od marzeń są mody :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 11:26:19 »

Śro, 17 Gru 2014, 14:10:25
Odpowiedź #6

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
@Drangir
A czy lista ToDo nie jest czasem robiona przez społeczność? Squad mało ma z tą listą wspólnego.
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Śro, 17 Gru 2014, 14:15:04
Odpowiedź #7

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Bodajże z FAQ 0.90 wynika, że stodoły i przyczepy kempingowe nie zostały wyrzucone z gry, ale skierowane do poprawienia, więc prawdopodobnie będą w grze prędzej czy później.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 14:15:04 »

Śro, 17 Gru 2014, 14:39:55
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie wiem o jakiej liście mówisz, ale po ogłoszeniu że KSP wejdzie w bete Squad opublikował oficjalny plan na temat zawartości która ma wejść między 0.90 a premierą.

Znajdziesz tłumaczenie JackRyana na blogu Kerbale.pl
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 17 Gru 2014, 17:35:36
Odpowiedź #9

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Proście, a będzie wam dane. Wielki plan Squadu na przyszłe wersje znajdziecie przetłumaczony Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Tak jak wspomina Drangir. Surowce są potwierdzone, podobnie jak poprawiona aerodynamika.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 17:35:36 »

Czw, 18 Gru 2014, 00:46:50
Odpowiedź #10

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
rekord wysokości statku max 20 części
Przy 20 częściach możesz oddalić się od Kerbinu na lata świetlne. :)

Czw, 18 Gru 2014, 10:05:46
Odpowiedź #11

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przy 20 częściach możesz oddalić się od Kerbinu na lata świetlne. :)

Tu mnie masz... ale to zależy od poziomu części ;)

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 18 Gru 2014, 10:05:46 »

Pią, 19 Gru 2014, 09:41:47
Odpowiedź #12

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

"Oczekujcie surowców i aerodynamiki"

Bez szoku :3
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 19 Gru 2014, 10:06:32
Odpowiedź #13

Offline HAL9000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja tam jestem zadowolony. Twórcy nie spoczywają na laurach i z każdym update jest wprowadzona jakaś interesująca funkcja /opcja.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #13 dnia: Pią, 19 Gru 2014, 10:06:32 »

Pią, 19 Gru 2014, 10:16:38
Odpowiedź #14

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Och, wreszcie ktoś, kto nie marudzi.

Zauważcie wreszcie, że od bardzo dawna nie wprowadzono rzeczy, której nie udałoby się ominąć.
Nie podobają ci się nowe części/katalogi? Nie korzystaj z nich.
Nie podoba ci się rozbudowa KSC? Zacznij z dużą kwotą na początek i rozbuduj od razu.
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!