Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 65278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 26 Gru 2014, 22:07:18
Odpowiedź #30

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Surowce? W końcu! A poprawiona aerodynamika też mnie bardzo cieszy! :> W końcu gra nabiera mocniejszych kolorów.

Pią, 09 Sty 2015, 15:35:52
Odpowiedź #31

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzisiaj devnote nie będzie. I raczej w ogóle devnote już nie będzie, przynajmniej w formie długiej. Po prostu nie chce mi się tłumaczyć. Poza tym informacje przekazywane nam przez Squad są nudne i nieciekawe. Zero konkretów, mało screenów, nic. Tylko o tym, że spędzili święta z rodzinami, naprawiali komputer. Po co nam informacje na temat tego, co nie ma związku z grą? Mogę streszczać devnote wypunktowując najważniejsze informacje. Kto chce może przeczytać oryginał.


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #31 dnia: Pią, 09 Sty 2015, 15:35:52 »

Sob, 10 Sty 2015, 00:04:57
Odpowiedź #32

Offline Maciek0921

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Co mieli napisać? Wiadomo, że przez święta nic nie robili więc nie mają nic ciekawego do przekazania. Maxmaps napisał jednak, że do piątku (naszej soboty) powinien dać nam szczegółowy opis następnej aktualizacji.

Sob, 10 Sty 2015, 00:44:21
Odpowiedź #33

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie chodzi mi tylko o to wydanie, ale i poprzednie. Dużo gadania, mało szczegółów. Lenistwo wzięło górę.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #33 dnia: Sob, 10 Sty 2015, 00:44:21 »

Sob, 10 Sty 2015, 05:57:03
Odpowiedź #34

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jakie kuffa lenistwo? Cała załoga miała urlop, to nie jest studio na 50 osób gdzie może nastepować rotacja. Wydaliscie kilkadziesiąt złotych za grę której gameplay przewyższa już teraz wiele liniowych i nudnych jak kartofel gier wysokobudżetowych kosztujących 3x więcej... a teraz trujecie że śmieli wziąć wolne w Boże Narodzenie?! Po tym jak pocisnęli, żeby 0.90 nie wyszło w styczniu? Sorry, ale to niemiłe i przykre.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 10 Sty 2015, 08:28:57
Odpowiedź #35

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Drangir.
Ryanowi chodziło o jego własne lenistwo.
Skoro tekst ma wiele linijek, ale tylko kilka konkretów, to woli pobieżnie przeczytać i wymienić zmiany w punktach, a nie tłumaczyć cały tekst.
IMHO dobry pomysł.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dzisiaj devnote nie będzie. I raczej w ogóle devnote już nie będzie, przynajmniej w formie długiej. Po prostu nie chce mi się tłumaczyć. Poza tym informacje przekazywane nam przez Squad są nudne i nieciekawe. Zero konkretów, mało screenów, nic. Tylko o tym, że spędzili święta z rodzinami, naprawiali komputer. Po co nam informacje na temat tego, co nie ma związku z grą? Mogę streszczać devnote wypunktowując najważniejsze informacje. Kto chce może przeczytać oryginał.
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 10 Sty 2015, 08:28:57 »

Sob, 10 Sty 2015, 15:33:23
Odpowiedź #36

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Nie jestem pewien, jego wypowiedź nie jest jednoznaczna a jego stosunek do Squad znam.

Ktoś się może zainteresować, że szukają osób biegle poslugujacych się polskim do obsługi forum.

@down
A, to spoko.
« Ostatnia zmiana: Sob, 10 Sty 2015, 16:01:20 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 10 Sty 2015, 15:36:43
Odpowiedź #37

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Chodziło mi o moje lenistwo.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #37 dnia: Sob, 10 Sty 2015, 15:36:43 »

Sob, 10 Sty 2015, 18:32:14
Odpowiedź #38

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
jego wypowiedź nie jest jednoznaczna

W połączeniu z poprzednią, którą zacytowałem (zwłaszcza pogrubionym fragmentem) traci na wieloznaczności.
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Śro, 14 Sty 2015, 16:21:51
Odpowiedź #39

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Potwierdzone info! Przyszła wersja KSP przyniesie poprawiony model aerodynamiczny. Dowody.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #39 dnia: Śro, 14 Sty 2015, 16:21:51 »

Sob, 17 Sty 2015, 10:09:44
Odpowiedź #40

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kolejne potwierdzone info. Wersja 0.91 na 100% otrzyma surowce.


Sob, 17 Sty 2015, 13:45:30
Odpowiedź #41

Offline Hasuviel

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aerodynamika - super, surowce - rewelacja, ale gdzie obiecane planety?

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #41 dnia: Sob, 17 Sty 2015, 13:45:30 »

Sob, 17 Sty 2015, 14:20:40
Odpowiedź #42

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ze wszystkich obietnic które Squad złożył, planet sobie nie przypominam.

Renowacja - tak. Planety po Eeloo nigdy nie były jasno zapowiedziane.
Zwykła wzmianka w wywiadzie z 2013 roku człowieka który tam już nie pracuje od roku to żadne źródło.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 24 Sty 2015, 08:04:05
Odpowiedź #43

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Alleluja! Zapraszam do czytania:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
the next update will be our 1.0 release

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #43 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 08:04:05 »

Sob, 24 Sty 2015, 09:12:05
Odpowiedź #44

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
No, długo ta beta była. Jeden update.
W każdym razie zalecam zmianę nazwy tematu.

A teraz IMHO najciekawsze:
TimeWarp To: wskazujemy punkt na orbicie, a gra przeniesie nas tam tak szybko, jak to możliwe bez psucia reszty, np. orbit (posiadacze Universe Sandbox wiedzą, o co chodzi)
Deep Space and Planetary Refueling: Zapowiadane zdobywanie surowców z planet i asteroid (!) oraz przetwarzanie ich na np. paliwo lub utleniacz
New Landing Gears: Nowe nóżki do lądowania, Mk3!
Female Kerbals: Kobiety dołączają do teamu KSC

Z chęcią założę się z kimś, że nie wyrobią się do wakacji.
« Ostatnia zmiana: Sob, 24 Sty 2015, 09:17:04 wysłana przez ShookTea »
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!