• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71705 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 17 Wrz 2013, 12:55:44
Odpowiedź #60

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Up
Byłoby fajnie, gdyby tego filmu nie wrzucono już tutaj. Dwa razy. Poza tym nie napisałeś nic nowego, czego byś nie znalazł czytając temat zamiast od razu wrzucając "newsy" :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 17 Wrz 2013, 15:58:20
Odpowiedź #61

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Chciałbym naprostować jedną rzecz:
Cóżże z tego, że kolega wrzucił to drugi raz (bo nie czytał 5 poprzednich stron i miał prawo tego nie robić). Ja akurat pierwszego filmiku nie zauważyłem, a drugi tak.

Moderację proszę pozostawić nam. W razie niejasności można do nas pisać lub raportować wiadomości.
Dziękuję.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 15:58:20 »

Wto, 17 Wrz 2013, 16:08:34
Odpowiedź #62

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ja się nie czepiam że wrzucili drugi raz, tylko zbędnego podsumowania bez żadnej opinii Madriana. Jeśli na Steam jest udostępniony jakiś inny filmik, to ja bardzo chętnie proszę o link.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Wrz 2013, 16:22:46 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 17 Wrz 2013, 18:55:17
Odpowiedź #63

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Okej zgłosiłem do moderacji, tamtego nie widziałem, bo byłem z telefonu (nie widzę filmów jak ktoś wstawi)
Koniec offtopu  ;)

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #63 dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 18:55:17 »

Śro, 18 Wrz 2013, 19:07:27
Odpowiedź #64

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
21 godzinne świeżynki

 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

podoba mi się, że wszędzie są heksy :D
i w końcu są światła na pasie startowym.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Śro, 18 Wrz 2013, 19:12:56
Odpowiedź #65

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
pikne, brakuje tylko wnętrza :D
gdyby dało się np. wejść kerbalem... to by była rewolucja!
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #65 dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 19:12:56 »

Śro, 18 Wrz 2013, 22:43:19
Odpowiedź #66

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja się nie czepiam że wrzucili drugi raz, tylko zbędnego podsumowania bez żadnej opinii Madriana.

Niezmiernie przepraszam. na drugi raz uprzejmie się zapytam jaśnie pana Dragnira, o pozwolenie wypowiedzenia się na forum, żeby nie urazić jego uczuć niepotrzebnym czytaniem.
Gdyby wiedział, że wielmożnemu panu ta bardzo zależy na mojej opinii, gdyż własnych wniosków nie umie sformułować, to bym przygotował referat na 7 stron, formatu A3.

Albo po prostu to oleję.  8)


Oli00PL - Rewolucja, jak rewolucja. Pokoik koleiny tylko. Wystarczy, żeby można tam wjechać łazikiem, między budynki.
Osobiście wolałbym większe urozmaicenie terenu Kerbinu. Jakieś miasta, punkty charakterystyczne, anomalie - ruiny starożytnych miast kerbalskich etc.
Wielka planeta z cywilizacją, a kompletnie się tego nie czuje. Taka ciekawa planeta i ma tylko dwa lotniska.
Czasami urządzam sobie lot suborbitalny, żeby pozwiedzać kawałek Kerbinu, ale to raczej nudne. Byłem już na biegunie, nad "Amazonką", na pustyni. W planach mam "Himalaje" i Krater.
Ale wolałbym jakieś ślady samych Kerbali. ;)

Śro, 18 Wrz 2013, 22:57:51
Odpowiedź #67

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Dziś po raz pierwszy od czasu wymiany sprzętu ( podałem specyfikacje poniżej )
I... Spotkało mnie wielkie rozczarowanie.
kiedy odpaliłem stacje Orion I ( jutro chyba ukończę ją i rozpocznę budowę stacji Orion II ) liczba fps była...
Większa niż łazikiem na Kerbinie ( i to takim 30 częściowym ) przy starym sprzęcie.
Ale już przy odpaleniu pojazdu z 600 częściami... Kaplica!

Gdzie jest problem?
Otóż jak większość z nas wie kerbale używają tylko jednego rdzenia...

I tu się nasuwa pytanie - Czy w wersji 0.22 będzie obsługa więcej niż jednego rdzenia?
To by była dopiero rewolucja!

« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Wrz 2013, 22:59:23 wysłana przez oli00PL »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #67 dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 22:57:51 »

Pon, 23 Wrz 2013, 18:14:13
Odpowiedź #68

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Dopóki Unity nie pozwoli na łatwe używanie więcej niż jednego rdzenia to nie sądzę, żeby owa opcja szybko przyszła.
Mówiąc to mam na myśli, że jest to możliwe ale robi dużo bałaganu i nie działa poprawnie. Też bardzo bym chciał aby silnik, na którym działają Kerbale działał nieco wydajniej ale póki co, to się raczej nie stanie.
« Ostatnia zmiana: Śro, 25 Wrz 2013, 19:51:24 wysłana przez CupOfMayo »

Wto, 01 Paź 2013, 22:16:21
Odpowiedź #69

Offline mikos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mogło by być tak że aby coś wynaleźć musimy zrobić pewne badania np.: uruchomić science bay na orbicie by zbadać promieniowanie albo polecieć na księżyc i pobrać próbki gleby by odblokować kolejną część (oraz za nią zapłacić później) i tak dalej. I jeśli mają być surowce to nie jaden na wszystko jak ketan, ale wiele każdy do czegoś innego, nie tylko do wytwarzania zasobów ale i tworzenia części i etc.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #69 dnia: Wto, 01 Paź 2013, 22:16:21 »

Wto, 01 Paź 2013, 22:58:53
Odpowiedź #70

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nauka już zaraz będzie w grze i przekonamy się, jak wygląda. Są nowe materiały - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To oznacza że łaziki zyskają na znaczeniu :) No, później - na razie te biomy dotyczą tylko Kerbinu.
@up
Ma być co najmniej kilka rodzajów surowców.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 02 Paź 2013, 14:03:47
Odpowiedź #71

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
mogliby dodać edycję części poza VAB/SPH, to znaczy możliwość zmiany położenia części i/lub dodać trochę taśmy


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #71 dnia: Śro, 02 Paź 2013, 14:03:47 »

Śro, 02 Paź 2013, 15:31:36
Odpowiedź #72

Offline mikos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Są nowe materiały - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To oznacza że łaziki zyskają na znaczeniu :)
@up

Czy może ktoś skrócić to co jest napisane na tej stronie bo jestem zbyt leniwy aby wszystko czytać :P Jakie materiały będą? I kiedy to w końcu wyjdzie?!

Czw, 03 Paź 2013, 11:41:14
Odpowiedź #73

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Specjalnie dla ciebie skrócę;

 mapka+9typówterenównaprowadzenieeksperymentów.

Dałeś radę? :)

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #73 dnia: Czw, 03 Paź 2013, 11:41:14 »

Sob, 05 Paź 2013, 13:36:22
Odpowiedź #74

Offline mikos

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
he he bardzo smieszne :)
W sumie to po napisaniu tego poprzedniego i tak wbiłem na tamtą strone i przeczytałem. Więc teoretycznie było to niepotrzebne ale i tak dzięki :D