• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71720 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 10 Wrz 2013, 16:48:56
Odpowiedź #45

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ploty głoszą że póki co w karierze budować będziemy wciąż za darmo. To oznacza że nie mają skrupułów  w otwarciu nieskończonego trybu kariery, a szkoda. Na razie jedynym rozróżnikiem od sandboxa będzie prawdopodobnie centrum naukowe i jego użyteczności. Szkoda trochę. Wolałbym żeby wrzucili ją później, całkowicie wykończoną, ale najwyraźniej chcą testować poszczególne moduły po kolei.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 10 Wrz 2013, 18:28:57
Odpowiedź #46

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Taka polityka sprawia, że my "beta gracze" możemy wychwycić błędy w elementach kariery które już są. Jeżeli by chcieli wypuścić cały tryb  to chyba w formie "bug update" czy coś.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #46 dnia: Wto, 10 Wrz 2013, 18:28:57 »

Sob, 14 Wrz 2013, 12:22:34
Odpowiedź #47

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Podziwiajcie, dziwne że nikt tego nie zauważył  :D


Wideo z oficjalnego kanału ksp na YT

Sob, 14 Wrz 2013, 12:34:53
Odpowiedź #48

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Kilka postów wyżej masz ten sam link.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalk 4



CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #48 dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 12:34:53 »

Nie, 15 Wrz 2013, 09:56:08
Odpowiedź #49

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W wersji 0.22 pojawią się dwie zmiany na które czekałem już od paru aktualizacji a mianowicie jest to:
Subassemblies - zapisywanie i wczytywanie gotowych części statku i to czym zajmuje się Mike (Mu), optymalizacja statków. Moze w końcu statek który składa się z 250 części będzie miał te 30fps ;)

A wy jak obstawiacie optymalizacja poprawi się znacznie czy znikomo ??

Nie, 15 Wrz 2013, 11:21:59
Odpowiedź #50

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wątpię, optymalizacją zajmą się pewnie przy finalnej wersji gry.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #50 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 11:21:59 »

Nie, 15 Wrz 2013, 12:20:00
Odpowiedź #51

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A szkoda, bo ze względu na wydajność i stabilność żaden z moich projektów z nowej wersji nie opuścił VAB.

Nie, 15 Wrz 2013, 12:41:11
Odpowiedź #52

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wątpię, optymalizacją zajmą się pewnie przy finalnej wersji gry.

Tak wtedy pewnie się tym konkretnie zajmą ale teraz tez coś tam poprawiają z optymalizacją, tu masz wycinek z KSP weekly. No ze chyba źle to zrozumiałem ?

KSP Team Updates:
Mike (Mu): Been working on a major optimisation package which sees the scene transition lag greatly reduced and also some optimizations in the core code which help with larger number of ships and parts.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #52 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:41:11 »

Nie, 15 Wrz 2013, 17:22:53
Odpowiedź #53

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Obawiam się, że zbytniej optymalizacji się nie doczekamy. 10% to już będzie sukces. Niestety to nie tylko sama ilość części zamęcza proc, ale przede wszystkim fizyka między nimi. Szkoda, że nikt tam nie wpadł na rozwiązanie, które podałem na talerzu w jednym z wątków.

Nie, 15 Wrz 2013, 20:42:39
Odpowiedź #54

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cytuj
Szkoda, że nikt tam nie wpadł na rozwiązanie, które podałem na talerzu w jednym z wątków
Jakie rozwiązanie możesz dać linka ? albo przekopiować tutaj ?

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #54 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 20:42:39 »

Nie, 15 Wrz 2013, 20:50:19
Odpowiedź #55

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Kawałek mojego postu o oczekiwaniach względem pełnej wersji KSP :
 " Sugestie techniczne: Uważam, że gdy baza już zostanie postawiona na jakiejś planecie powinna istnieć opcja "Połącz", "Zamroź" czy coś takiego. Chodzi o to, że gdy wdusimy ten guzik, baza zamienia się w jeden element, komputer przestaje liczyć 500 części, liczy tylko jedną. Znika fizyka międzyczęściowa, bo po co komp ma liczyć czy się coś nie rozlatuje skoro wystartowało, przeleciało kawał kosmosu i wylądowało?
 Wiecie co by to dało? Możliwość budowania koloni stukrotnie większych niż największe jakie ktokolwiek zbudował."

Nie, 15 Wrz 2013, 20:56:08
Odpowiedź #56

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Kadafie drogi twoje rozwiązanie jest prawie idealne, tylko że nie mógłbyś dołączać kolejnych części, jak sobie teraz tak myślę to technicznie było by to trudne do zrobienia

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #56 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 20:56:08 »

Nie, 15 Wrz 2013, 21:10:25
Odpowiedź #57

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Zgadza się Zerdzio. Baza, która została by zamrożona automatycznie stawała by się obiektem w który nie można ingerować. Ale ja to widzę tak - chcesz coś przydokować? Dusisz guziczek "odmroź", dokujesz, zamrażasz z powrotem. A zauważ, jak często stawiamy gdzieś tam w kosmosie obiekty, do których dokować już niczego nie zamierzamy. Moduły komunikacyjne, energetyczne, czy załogowe, czy jeszcze jakieś. One sobie po prostu stoją i robią "tłum". Popatrz na Dawsterowego Maarcusa. Spora ilość sprzętu stoi tylko po to, by wzbogacić bazę. Spodziewam się, że problemem mogło by być wykrywanie kolizji, decydowanie które lampy mają się palić, a które panele mają być rozłożone. Ale z drugiej strony można by stawiać ogromne kompleksy na planetach, skoro kilku modułową bazę składającą się z 1000 części dało by się zamienić na części pięć.

Pon, 16 Wrz 2013, 23:23:37
Odpowiedź #58

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Z chęcią wytknął bym kilka[dziesiąt] błędów w tym pomyśle, ale nie mam siły. Wytknę z dwa:
To, że coś się zamrozi nie oznacza, że będzie  jedną częścią. Te części nadal tam będą. Komputer nadal będzie wyświetlał wszystkie. Skoro to ma być też ta jedna "część", to wykluczasz opcje produkcji energii, paliw (kiedyś) i badań. Skoro nie jest  liczona fizyka to można używać tego jako oszustwa (jak np. time warp) np. stanąć jedną nóżką, wyzerować prędkość i tada, co z tego, że upadek na resztę nóżek zniszczył by pojazd. Jestem jednocześnie pewien, że twórcy przewidywali taką opcje. Tej gry nie robią idioci. Optymalizacja czegokolwiek to trudna sprawa.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #58 dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 23:23:37 »

Wto, 17 Wrz 2013, 10:24:38
Odpowiedź #59

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Na Steamie jest trailer 0.22 - Skupią się na nauce i technologii. Dostaniemy drzewko rozwoju, nowe moduły badawcze, w tym zintegrowany system pomiarowy jako jeden moduł i inne. Będzie też baza elementów konstrukcji, które będziemy mogli dowolnie składać w obu budynkach. Inaczej - jak zbudujemy jakąś udaną część pojazdu (nie musi być cały pojazd) to możemy ją zapisać i potem w całości dodawać do nowych konstrukcji, lub łączyć z innymi zapisanymi. Dojdzie też nowy budynek centrum badawczego (A raczej całą grupę) - największy z dotychczasowych. Będzie gdzie jeździć łazikami. :)
Zapraszam do obejrzenia.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Wrz 2013, 12:11:25 wysłana przez Madrian »