• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 39907 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 05 Cze 2013, 23:20:22

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Deweloperzy ujawnili pierwsze szczegóły dotyczące KSP .21
Lista zmian:
* Revised Flight-End scene flow.
In preparation for Career gameplay, we are rethinking the way flights are ended. Gone is the 'End Flight' button in the Pause Menu, cause of many a tale of accidental space station deletion. Now, you'll either get to return to the Space Center (as before), or when applicable, Revert to an earlier state (to launch or to the editors). More information on this soon.

* Player Progress Tracking System
Another step forward into Career Mode, this is an internal game system that will be used to track players as they progress towards advancing Kerbalkind to being a proper space-faring civilization. This is a core system, so don't expect much in terms of new content from this... It will pave the way towards some very cool new features down the road though.

* Overhauled Space Center Scenery
Time to go over the most underdeveloped part of the game. Gone will be the placeholder terrain, and in comes proper scenery for the space center. And because it's the same terrain as in flight, we don't need to reload it when going for a launch. This should cut down transition times from KSC to flight quite a lot.

* The Astronaut Complex Facility
Another huge feature in the making, the Astronaut Complex is a new building at the Space Center, that gives you an overview of all your available victims brave explorers, and lets you recruit new ones from a list of applicants.

* Crew Management
Along with the Astronaut Complex, this adds the ability to select the crew for a vessel before launch (from the launch sites or from the editors). Pick from the list of available crewmembers, and assign them to any (yes, any) part on the vessel.

* Overhauled Space Center Facilities.
We're also re-doing the VAB and SPH models, to bring them up to par with the facilites we already did on the previous updates.

* More Upgrades to Parts and Part Modules.
Continuing our work with moving all our parts to the new Modules system we implemented in 0.18, this update will feature yet more parts completely re-coded to the new system, allowing for many new possibilities from both stock and mod parts.

Podsumowując - .21 to patch poświęcony przede wszystkim naszej załodze ;)
« Ostatnia zmiana: Pon, 21 Paź 2013, 00:06:20 wysłana przez Raynus »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 05 Cze 2013, 23:33:02
Odpowiedź #1

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Powiem krótko - nie mogę się doczekać :3 wiadomo coś o dacie releasu? Tryb kariery coraz bliżej.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 05 Cze 2013, 23:33:02 »

Czw, 06 Cze 2013, 06:47:26
Odpowiedź #2

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Fajnie, ale o surkach dalej nic...

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 06 Cze 2013, 13:45:33
Odpowiedź #3

Offline Twixes

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Krócej i po naszemu (:

* usunięcie przycisku “End flight” z menu pauzy;

* system postępu gracza;

* odświeżenie scenerii KSC;

* Astronaut Complex Facility w KSC (zarządzanie załogą statków);

* ulepszenia dotyczące części.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 13:45:33 »

Czw, 06 Cze 2013, 13:53:34
Odpowiedź #4

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A mnie akurat wszystko powyższe nie kręci, dlatego mało mnie 0.21 obchodzi. Ja chcę części i wydobycie.
Po grzyba jakieś tryby kariery? KSP zmierza w coraz to gorszym kierunku, flagi to był pierwszy krok do odmóżdżenia doskonałego produktu.
« Ostatnia zmiana: Czw, 06 Cze 2013, 14:13:19 wysłana przez Kadaf »

Czw, 06 Cze 2013, 14:24:27
Odpowiedź #5

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Widać,że twórcy powoli zmierzają w kierunku fabularyzowania gry. Też dobrze, nareszcie nie będziemy latać dla samego latania, ale będzie to miało jakiś fabularny cel.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 14:24:27 »

Czw, 06 Cze 2013, 15:11:48
Odpowiedź #6

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Widać,że twórcy powoli zmierzają w kierunku fabularyzowania gry. Też dobrze, nareszcie nie będziemy latać dla samego latania, ale będzie to miało jakiś fabularny cel.


 A mi się wydaje, że to krok w tył. Dotychczas latamy wyznaczając sobie cele samemu, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia. Natomiast cel narzucony związany z fabułą zamyka inne drogi, bo to właśnie krok chodzenia na łatwiznę, na który 80% graczy się zdecyduje. Nieco podobnie było z minecraftem. Gdy dodano smoka kresu, ostateczny cel gry, to ogromny procent graczy poszło, pokonało go i odstawiło mc na półkę. Grają teraz w coś innego. Jakie takie podejście ma reperkusje? Ano takie, że zmniejsza się ilość graczy z doświadczeniem, którzy potrafią zrobić coś spektakularnego. Przejdzie się karierę, która - założę się - będzie kierowana do graczy w wieku lat dwunastu, a więc niezbyt trudna, po czym odłoży się KSP na rzecz innych tytułów. Oczywiście, zostanie nieco takich, którzy pójdą dalej, ale póki mamy sandboxa, to właśnie budując samemu i samemu wymyślając cele kujemy doświadczenie. A póki co gra natychmiast odsiewa ludzi miernych bez wyobraźni, oni w to po prostu nie grają, bo nie wiedzą co też mogli by zrobić. I to sito uważam za cenne. Żałuję, że twórcy idą w kierunku przeciwnym. Obawiam się, że za rok, dwa, średnia wieku na forum nie będzie przekraczała 14 lat, a jakość tegoż raczej nie wzrośnie.

Czw, 06 Cze 2013, 16:00:42
Odpowiedź #7

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
a teraz przekracza 14? :P Sandbox dalej będzie, kariera będzie obok

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 16:00:42 »

Czw, 06 Cze 2013, 16:10:30
Odpowiedź #8

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
a teraz przekracza 14? :P Sandbox dalej będzie, kariera będzie obok

No wiadomo, nie wiem czemu narzekasz Kadaf, Wszystko po prostu jest urozmaicane, no ale 0.18 był tak duży że może czekacie na coś większego

p.s.
Usunięcie end flight będzie zaje.. ehm bardzo przydatne, już tak straciłem 2 rakiety i łazika

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 06 Cze 2013, 16:23:05
Odpowiedź #9

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


No wiadomo, nie wiem czemu narzekasz Kadaf, Wszystko po prostu jest urozmaicane, no ale 0.18 był tak duży że może czekacie na coś większego


Jeśli Squad zapowie, że zaczyna projektować dwanaście rodzajów kubków, podkładek pod mysz, walizeczek do laptopów oraz grę planszową z motywem Kerbali to ucieszysz się Rafał?
Narzekam na fatalnie rozlokowane zużycia środków twórczych i finansowych. Oni nie tkną surowców, stoczni kosmicznej, warsztatu i nowych planet, bo zajmują się .... jak to ładnie ująć... nawozem?

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 16:23:05 »

Czw, 06 Cze 2013, 17:29:27
Odpowiedź #10

Offline not7CD

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
    • not7CD.net
Mi się jednak wydaje, że twórcy chcą dodać aspekt ekonomiczny, czyli za statki będziemy musieli płacić walutą. System surowców  powinien zostać wprowadzony wraz z karierą (skądś trzeba będzie wziąć walutę). Pokazuje to też, że zaimplementowanie ów systemu nie jest taki łatwe, jak nam się wydaje. Widzieliśmy przecież mapy i części. Skoro nie mamy ich teraz, to musi to znaczyć, że SQUADowi coś musiało stanąć na drodze.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 06 Cze 2013, 17:51:08
Odpowiedź #11

Offline zamb

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Najłatwiej coś zrobić, najtrudniej się potem wyważa żeby system miał ręce i nogi i był grywalny. To wymaga testerów i czasu, czasem powoduje przebudowanie koncepcji od początku... tak pewnie jest z surowcami.

Co do marudzenia że średnia wieku spadnie... no wybaczcie, ale to w biznesie nie chodzi o to by gra się dobrze sprzedawała i była kierowana do szerokiego grona odbiorców?

Spadku popularności Minecrafta nie łączyłbym z dodaniem smoka.

Sandbox ma swoje plusy ale ma i minusy (nieograniczone fundusze to sprawienie że gra jest banalna w pewien sposób). Dlatego pozostanie wybór.


Genialna gra, genialni ludzie, warto wpłacić!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 17:51:08 »

Czw, 06 Cze 2013, 18:17:09
Odpowiedź #12

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Coś mi się zdaję iż twórcy od czasów 0.19 chodzą na łatwiznę :(. Jeśli takie coś wprowadzą to ja już podziękuje nowej wersji ksp.

Czw, 06 Cze 2013, 18:34:18
Odpowiedź #13

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Ja naprawdę nie rozumiem tego malkontenctwa. To chyba normalne, że jak się robi grę, to trzeba skupić się nie tylko na systemie, ale też na kosmetyce i ogólnym wyglądzie całości. Dostaliśmy nowe części, optymalkę, teraz trzeba się skupić troszkę na designie. Ja wiem, że dla nas, grających, mogłoby zostać tak jak jest i w myśl zasady "moar boosters" chcielibyśmy, żeby squad ładował w kolejne releasy więcej miodu i orzeszków. Ale będą też ludzie, którzy w, mam nadzieję, niedalekiej przysłości będą sobie chodzić po Empikach, przystawać przy półkach z grami i dziwować się "KSP? A cóż to?". No i będąc twórcą też bym chciał, żeby ten potencjalny kerbonauta pomyślał "Wow, to jest coś! Biorę w ciemno!" a nie "Co to za lipa? Ta gra powinna być za free w CDAction". Nie da się dogodzić wszystkim, bo jeden chce dawać papu Kerbalom, a drugi ma w nosie, że nasi śmiałkowie latają po 3 lata w kosmosie na pusty żołądek. Mi gra sprawia radochę już teraz a wszelkie updaty tylko podnoszą poziom tej produkcji. I poczytajcie sobie co to jest Alpha, jeśli idzie o wersję programu. Rzadko kto w ogóle wypuszcza alfę, jeśli już, to jest to niemalże finalna beta dla betatesterów, żeby wyłapali ostatnie bugi. A tu możemy grać od samego początku, śledzić rozwój gry na bieżąco i co? I źle i niedobrze.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #13 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 18:34:18 »

Czw, 06 Cze 2013, 18:42:19
Odpowiedź #14

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I poczytajcie sobie co to jest Alpha, jeśli idzie o wersję programu. Rzadko kto w ogóle wypuszcza alfę, jeśli już, to jest to niemalże finalna beta dla betatesterów, żeby wyłapali ostatnie bugi. A tu możemy grać od samego początku, śledzić rozwój gry na bieżąco i co? I źle i niedobrze.

Masz całkowita rację, więc pozwolę sobie się nie zgodzić - Rzadko kto wypuszcza alfę, ale żeby za nią płacić, to chyba pierwszy przypadek w historii gamingu.