Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.3  (Przeczytany 9140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 26 Maj 2017, 09:42:07

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wersja Kerbal Space Program oznaczona numerkiem 1.3 miała dzisiaj swoją premierę!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Zapraszam do punktowania jej zalet (ale i pewnie wielu wad), narzekania na Squad, cieszenia się z nowych możliwości, wszystkiego co od zawsze działo się w tego typu wątkach.

Pią, 26 Maj 2017, 15:04:18
Odpowiedź #1

Offline krone12

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Szkoda ,że nie dodali części nowych :(

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 26 Maj 2017, 15:04:18 »

Pią, 26 Maj 2017, 17:34:52
Odpowiedź #2

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może głupie pytanie, ale da się wyłączyć aktualizacje na Steamie? Bo dopiero sobie przygotowałem listę modów, poinstalowałem i nie chcę znowu czekać aż je dostosują pod nową wersję

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Pią, 26 Maj 2017, 21:37:37
Odpowiedź #3

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Wyłączyć nie do końca, ale możesz pobrać z powrotem starą wersję z Właściwości gry na steamie i z zakładki Beta.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 26 Maj 2017, 21:37:37 »

Pią, 26 Maj 2017, 21:58:49
Odpowiedź #4

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Dodam tylko, że robisz wtedy sobie kopię zapasową. KSP nie wymaga steam do działania więc po prostu kopiujesz folder z grą i nie martwisz się aktualizacjami.

Sob, 27 Maj 2017, 14:31:28
Odpowiedź #5

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
@krone12 Są nowe części z moda Asteroid Day czy jakoś tak. Teleskop, antena, większe panele słoneczne.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 27 Maj 2017, 14:31:28 »

Sob, 27 Maj 2017, 16:05:33
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Był dostępny już od dawna tho, ze strony gry. Mod czy "mod", bo od Squadu
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 31 Maj 2017, 16:45:17
Odpowiedź #7

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Nie chce mi się zakładać nowego wątku to tu powiem, że banda która zjebała GTA Online właśnie kupiła KSP. Już czekam na te bany za antywirusa w tle xD

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 31 Maj 2017, 16:45:17 »

Śro, 31 Maj 2017, 18:03:04
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Tak, A Squad to studio na miarę Rockstara, a KSP to prawie jak GTA, bo też 3 literki :P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 31 Maj 2017, 18:58:09
Odpowiedź #9

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
HL3 confirmed!!!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 31 Maj 2017, 18:58:09 »

Śro, 31 Maj 2017, 20:01:25
Odpowiedź #10

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kto wie, może wyjdzie to z korzyścią dla KSP

*z wyczekiwaniem patrzy na systemy podtrzymywania życia obiecane w okolicach 0.19*

Tak samo nie pogardziłbym silnikami śmigłowymi, turbośmigłowymi, rotorami do helikopterów, bez gotowych części do śmigłowców, żeby każdy nie wyglądał tak samo. Pożyjem, zobaczym.
« Ostatnia zmiana: Śro, 31 Maj 2017, 20:36:03 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 31 Maj 2017, 21:02:48
Odpowiedź #11

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Za to z obiecanymi darmowymi DLC dla tych, którzy kupili grę przed określoną datą możemy się pożegnać. Czy wyjdzie na zdrowie grze taka zmiana? Nie wiem, nie znam produktów firmy, która KSP zakupiła. Jeśli miały by się pojawić czarodziejki z księżyca, koniki pony i latające banany, to raczej nie.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #11 dnia: Śro, 31 Maj 2017, 21:02:48 »

Śro, 31 Maj 2017, 21:30:59
Odpowiedź #12

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Soon™
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 31 Maj 2017, 22:15:28
Odpowiedź #13

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
@Kadaf, jeśli Take Two uzna, że na tym zarabia to zostawią ścieżkę rozwoju gry w spokoju, tzn. nie udziwnią jej bo zrozumieją, że mają z niej profity. Nie oczekuję kucyków Pony i innych durnot.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 31 Maj 2017, 22:15:28 »

Śro, 31 Maj 2017, 22:19:16
Odpowiedź #14

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nikt nie zalinkował źródła rewelacji.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Cytuj
Za to z obiecanymi darmowymi DLC dla tych, którzy kupili grę przed określoną datą możemy się pożegnać

Podtrzymują obietnicę. Skąd twój wniosek?

@up
Tak. Podobny wniosek znikąd.

TakeTwo to ogromny wydawca który wydaje gry i średnie, i kiepskie i znakomite. Jako że KSP radzi sobie raczej dobrze na rynku, nie ma wielkiej konkurencji, nie spodziewałbym się by studio odpowiedzialne za KSP doznało wielkich zmian w kwestiach wydawniczych, poza kwestią DLC które zaczną się pojawiać. Z tego co widać po tytułach takich jak Spec Ops: The line, Borderlands czy Cywilizacja można śmiało stwierdzić, że w kwestiach artystycznych wydawca zostawia wolną rękę developerom. Ba, być może dostaną w końcu jakieś porządne porady od profesjonalistów branży, czego bardzo brakowało w tym ambitnym, ale mimo wszystko boleśnie niedoświadczonym, błądzącym studiu, co skutkowało w masie niespełnialnych obietnic, bazowanych na wizjach twórców którzy jeszcze nie mieli pojęcia za jakiego byka się łapią.

Ze złych kwestii, miejmy nadzieję że polityka z DLC i darmowymi łatkami sięnie zmieni. Wątpię z kolei w powroty do spełniania obietnic postawionych przez zupełnie innych ludzi w zupełnie innym czasie. Mam też mocne podejrzenia że w końcu zamontują Steamowy DRM do KSP, co, póki co, brzmi jak najbardziej realistyczna i dotkliwa zmiana która wyniknie z przejęcia. Nie będę mógł mieć osobnych folderów na osobne zestawy modów, co będzie, kurczę, przykre.


« Ostatnia zmiana: Śro, 31 Maj 2017, 22:23:48 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 174010
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 24873
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 84990
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 5263
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3366
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006